Võrkpall toetab Sinilillekampaaniat
Aprillis algas iga-aastane Sinilillekampaania “Anname au!”, millega kutsutakse kaitseväe ja Kaitseliidu veteranide tunnustamiseks kandma Sinilillemärki. Eesti võrkpall toetab Sinilillekampaaniat ja kutsub kõiki sedasama tegema.
Võrkpallil on kaitseväe ja Kaitseliidu veteranidega tihe side läbi istevõrkpalli. Käesolev kampaania toetab Eesti Invaspordi Liidu kaudu ka istevõrkpalli, mille tuumiku moodustavad just veteranid. Viimastel aastatel on ala populaarsust kogunud, pildis on istevõrkpall olnud eelkõige tänu vigastatud veteranidele, kes on istevõrkpallis edukalt osalenud ka ülemaailmsel Invictus Games´il.
Sinilillekampaania väärtustab tervisesporti ning ka sel aastal kutsub kampaania üles osalema Veteraniväljakutse jooksul. Kuna piirangute tõttu on rahvakogunemised keelatud, toimuvad Sinilillejooksud virtuaalselt ning traditsioonilist kontserti Veteranirock näeb ETV2 vahendusel.
MTÜ Eesti Vigastatud Võitlejate Ühing (EVVÜ) juhatuse esimees Enn Adoson: „Olenemata praegusest keerulisest ajast riigis, on veteranid alati tunnustamist väärt. Sarnaselt eelmisele aastale on enamus kampaaniast virtuaalne, kuid loodame väga, et järgmisel aastal saame teha jälle rahvaüritusi. Seniks aga kutsume inimesi üles kandma Sinilille ja osalema veteraniväljakutses!“
Kuidas osaleda?
Seekordne Sinilillekampaania kutsub veteranidele au andma, olles üksinda aktiivne. Osale Veteraniväljakutses, kus jooksed üldfüüsilise testi distantsi 3,2 kilomeetrit. Jäädvusta tegevus fotona või videopildis, lae üles saadud tulemus ja jaga seda sotsiaalmeedias kasutades teematrelle #veteraniväljakutse. Seejärel nimeta järgmised 3 sõpra, kes võiksid samuti väljakutsest osa võtta!
Kõik, kes soovivad oma tulemusega osaleda ka võistlusel, saavad end virtuaaljooksule registreerida lehel www.annameau.ee.
Sel aastal kogutakse annetusi, et toetada veterane, nende lähedasi ning tervishoiu- ja spordivaldkonda laiemalt. Sinilille sümboolika müügist saadava tuluga aidatakse Narva Haiglal soetada vajalikke seadmeid, MTÜ Peaasjal jätkata tegevust vaimse tervise edendamisel, Viljandi linnal rajada välijõusaali ning Eesti Invaspordi Liidul edendada erivajadustega inimeste sporti.
Kui kaua kampaania kestab?
Kampaania kestab 1. aprillist kuni 30. aprillini. Antud perioodil saab Sinilillesümboolikat soetada ja seeläbi annetust teha mitmetes müügipunktides, sealhulgas kontaktivabalt. Sinilille saab soetada Selveri, Apotheka või Apollo e-poest tellides. Koostöös Itella Smartpostiga saab kampaaniatooteid soetada tellides toote otse postiautomaati www.annameau.ee kodulehelt. Hädavajadusel toidupoode külastades on võimalik Sinilill ka oma ostukorvi lisada Selveris, Apotheka apteekides ning R-kioskites.
Kõikjal Eestis aitavad Sinilillesümboolikaga toodete müügiga annetusi koguda piirangute tingimustele vastavalt Naiskodukaitse vabatahtlikud.
Sinilillekampaaniat viib läbi MTÜ Eesti Vigastatud Võitlejate Ühing koostöös Naiskodukaitsega. Oma panusega aitavad kampaania õnnestumisele kaasa Kaitseministeerium, Kaitsevägi, Eesti Kaitseväe Veteranid MTÜ, Selver, Apotheka, R-kiosk, Apollo, Myfitness, Karupoeg Puhh, Milworks, Threod Systems, BAE Systems, Nord Arms, Semetron, MARU Ehitus, Tactical Foodpack, Half An Hour Gives Me Power, Eesti Võrkpalli Liit, Eesti Jalgpalli Liit, Eesti Korvpalli Liit, Fendernet, Digitrükk, Itella Estonia, FC Flora, FC Kuressaare, Swedbank Telia ja Minilaod.
Veterane on meie seas üle 3000, kes on osalenud erinevatel rahvusvahelistel sõjalistel ja rahutagamise operatsioonidel mitmel pool maailmas. Veteranide sümboliks on Sinilill, millega saab igaüks näidata, et väärtustame nende panust meie ühise julgeoleku heaks.
Lisainfo: Sinilillekampaania koordinaator Laura Rogenbaum, +372 55 922 290; sinilill.ee@gmail.com